Turisté a návštěvníci Zlínského kraje již nebudou muset hledat informace na různých místech, ale budou je mít přehledně seřazené a aktualizované v jednom online rozcestníku. Tato platforma bude doplněna o další tipy na výlety s baťovskou tematikou na sociálních sítích nebo v novém tištěném průvodci po baťovských místech nejen ve Zlíně, ale v celém Zlínském kraji, kde je patrný Baťův odkaz.

Facebook

Partnery projektu jsou provozovatelé turistických cílů, kterých se to bezprostředně týká, ale také mnoho partnerů z veřejného i soukromého sektoru, kterým je baťovské myšlení vlastní. Například Univerzita Tomáše Bati, Zlínský architektonický manuál ale také Obchodní dům Zlín, Hotel Tomášov, Interhotel Zlín, provozovatelé kaváren, bister a podniků sídlící v baťovských budovách a celá řada turistických cílů s baťovskou tematikou.

Jako partner projektu se Centrála cestovního ruchu Východní Moravy zapojila do snahy o propojení veřejného a soukromého sektoru s cílem podpořit rozvoj turistického ruchu v regionu. „Společně s ostatními partnery projektu se zaměříme na prezentaci Baťova regionu prostřednictvím online platformy a tištěného průvodce, které budou poskytovat turistům kompletní přehled o baťovských památkách a atrakcích. říká náměstek hejtmana Zlínského kraje Lubomír Traub, zodpovědný za strategický rozvoj a cestovní ruch. Naše spolupráce na rozvoji turistického produktu Baťův region je důležitým krokem směrem k posílení turistického ruchu na Východní Moravě. Jsem přesvědčen, že ucelená baťovská nabídka Baťův region přiláká nejen domácí, ale i zahraniční návštěvníky.  doplňuje Lubomír Traub.

Redakce FFN a www.batuvregion.cz www.vychodnimorava.cz