Na zákazníky čekají produkty v moderním minimalistickém designu v kombinaci černé barvy, skla a dřevěného dekoru z akátu.

Facebook

Nová kampaň Perla přináší ucelenou designovou řadu výrobků, které pokrývají skladování, přípravu a konzumaci kávy a čaje doma i na cestách. „Pro velký úspěch loňské kampaně Perla v letošním roce znovu zařazujeme nejvíce prodávané odměny, ke kterým jsme přidali nové atraktivní produkty,“ vysvětluje Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert. K loňským bestsellerům v podobě termohrnků, skleněné konvice, french pressu a vakuové dózy tak přibyly hrnečky z kameniny, podnos či dřevěné podtácky z akátu. Pod značkou Lauben pak mohou zákazníci získat rychlovarnou konvici a také kávovar na překapávanou kávu.

S osmi nasbíranými body zákazníci získají produkty se slevou ve výši až 60 %. Termohrnky tak pořídí s vyplněnou kartičkou za 99,90 Kč, skleněnou konvici na čaj za 159 Kč anebo dvoustěnný french press na kávu za 249 Kč.

Za osm bodů výrazná sleva

Mechanika kampaně zůstává stejná, za každých utracených 200 korun získá zákazník jeden bod. Bod navíc je možné získat také za nákup některého z označených partnerských produktů nebo za nákup jakéhokoliv čaje nebo kávy z řady Perla. Zákazníci, kteří budou body sbírat elektronicky v aplikaci můj Albert, najdou v kartičce již tři body předvyplněné. Zákazníci, kteří sbírají body fyzicky, si mohou sběratelskou kartičku vyzvednout v prodejnách se dvěma předtištěnými body. Bonus si Albert přichystal pro všechny, kteří využijí doručení nákupu domů skrze službu Albert Online, ty řetězec odmění plně vyplněnou kartičkou ke každému nákupu.

Kampaň probíhá v obchodech Albert od 11. 9. do 29. 10 2024, nebo do vyčerpání zásob. Přehled produktů, úplná pravidla a veškeré další informace jsou uvedeny v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, v obchodech Albert a na stránkách www.albert.cz/perla.

Redakce FFN