Od listopadu Bageterii Boulevard najdete na letišti Václava Havla. „Jako ryze česká společnost jsme působení na našem největším letišti plánovali dlouhodobě. Ve chvíli, kdy se nám podařilo najít strategického partnera, společnost Lagardère, která pobočku provozuje, mohli jsme naši vizi uskutečnit. Dle našeho názoru by se na českém letišti měly prezentovat zejména úspěšné české koncepty, k nimž Bageterie Boulevard bezesporu patří,“ uvedl Petr Cichoň, zakladatel společnosti. Přímo pro letiště Václava Havla jsme vyvinuli novou službu, a to donášku objednávky přímo na zvolený gate. Menu si tak zákazník může objednat nejen u obsluhy, nebo u samoobslužných kiosků, ale i přes aplikaci. Donáška na odletový gate bude spuštěna v nejbližších dnech. Nově pro letiště Bageterie Boulevard rozšířila nabídku boxů, tedy nabídku v komfortním balení přímo do letadla ve variantách pro dva i pro rodiny.

Facebook

Svoji první pobočku Bageterie Boulevard otevřela v roce 2003 na pražském Kulaťáku v Dejvicích. V průběhu let expandovala nejenom do dalších pražských částí, ale také do dalších měst po celé České republice a na Slovensku a nyní provozuje víc než šedesát restaurací. Bageterie Boulevard je koncept exprès gourmet restaurací v lehkém francouzském stylu a gurmánskými specialitami vytvořenými podle receptur šéfkuchařů z jednotlivých evropských regionů. Připravuje je z čerstvých regionálních surovin, v čerstvých křupavých bagetách a dalších variantách nadýchaného pečiva. Nabídku baget doplňují dozlatova pečené Patatas, husté krémové polévky, Ice tea, freshe, bohaté snídaňové menu, nebo vegetariánské a veganské receptury Be balanced. V každém ročním období ochutnáte v Bageterích Boulevard nové sezonní Chef menu, které je vždy inspirováno kuchyní vybraného evropského či světového regionu a připravené místním šéfkuchařem.

Bageterie Boulevard si od zahájení provozu získala své zákazníky a doplnila spektrum nabídky občerstvení pro cestující. Její spolupráce s Lagardère a vstup do letištních prostor symbolizuje další milník v růstu společnosti a její připravované expanze do zahraničí. „Našim cílem bylo vyjít vstříc potřebám všech typů cestujících a reagovat na jejich časové možnosti i osobní stravovací preference,“ přibližuje Richard Procházka, CEO Lagardère Travel Retail. „Proto jsme pečlivě vybírali z nejlepších světových i domácích značek a využili našich dlouholetých zkušeností i výborné znalosti prostředí letiště. Každý si zde nyní najde přesně to, co mu vyhovuje,“ doplňuje pan Procházka.

Redakce FFN