Česká republika nikdy nepatřila k typicky kávovým zemím, spotřeba kávy však stále roste a v posledních letech zažívá český kávový trh významnou proměnu. „Spotřebitelé jsou náročnější a za kvalitní kávu se nebojí si připlatit. Více chodí do kaváren, ze kterých si pak odnášejí návyky domů,“ říká Petra Knapová, marketingová managerka Segafredo Zanetti.

Facebook

Podobně jako jiná odvětví, i segment kávy prochází určitými trendy a sezónními vlivy. Klasiky jako espresso či cappuccino samozřejmě z nabídky kaváren nikdy nezmizí, k tomu se ale v závislosti na aktuálních trendech přidává nabídka nejrůznějších kávových specialit. Zcela pochopitelně je během letní sezóny zvýšená poptávka po chlazených kávových nápojích. Zejména v posledních letech pak sledujeme rostoucí zájem zákazníků o osvěžující kávu, která neobsahuje přidaný cukr, zmrzlinu nebo šlehačku, což byly ještě nedávno obvyklé znaky většiny ledových káv, které byly v kavárnách a restauracích k dostání.

Segafredo na tuto poptávku reaguje a přichází na trh s novinkou v podobě osvěžujícího nápoje Segafredo Cold Brew Coffee. Jak název napovídá, jedná se o kávu připravovanou extrakcí za studena, která probíhá až 12 hodin. Čekání se ovšem vyplatí. Výsledkem pomalé, dlouhé extrakce je výjimečně lahodná káva, pro kterou je charakteristická sladká chuť s ovocnými a čokoládovými tóny. Acidita takto připraveného nápoje je výrazně nižší než u klasické přípravy s použitím horké vody. Káva Cold Brew podávaná s několika kostkami ledu je dokonalým osvěžením v parných dnech, odkrývajícím netušené chuťové polohy oblíbeného nápoje.

Segafredo Cold Brew Coffee by proto nemělo chybět v letní nabídce žádné kavárny, která chce svým zákazníkům dopřát kvalitní alternativu k běžným ledovým kávám. K dostání je v praktických lahvích usnadňujících způsob skladování i servírování.

Redakce FFN

www.segafredo.cz