Letošní rok 2018 je totiž rokem, kdy se po 69 letech na český trh vrací legendární značka Polárka, která přináší čtyři zbrusu nové výrobkové řady zmrzlin. Polárku si jistě mnoho z nás pamatuje, protože svého času byla ikonou mezi zmrzlinami. Málokdo už ale ví, jaký příběh stojí za vznikem této značky.
„Polárka byla úplně prvním mládětem ledního medvěda, kterého se kdy v zoo celosvětově podařilo odchovat až do dospělého věku. Byla v té době velmi populární a stala se jedním ze symbolů pražské zoologické zahrady. Pražské mrazírny proto využily její ohromné popularity a začaly v roce 1949 do obchodů dodávat zmrzlinu s jejím jménem i obrázkem. Polárka se tak stala dodnes užívaným synonymem pro zmrzlinu, i když od jejího vzniku uplynulo už 69 let,“ říká Martin Kincl, marketingový ředitel značky Polárka.

Facebook

Byť by se někomu mohlo zdát, že po roce 1989 tyto výrobky vymizely, není tomu tak
I po revoluci se stále výrobky Polárka na trhu objevovaly, jen ne v takové míře, jako dříve. Nicméně v letošním roce plánuje značka Polárka velký comeback a dostane zbrusu novou tvář. Dojde k inovaci loga, kde i nadále zůstává ve znaku původní ikona – medvědice Polárka. Polárka ale nabídne zákazníkům i čtyři nové výrobkové řady a představí v nich celou řadu nejrůznějších zmrzlinových dobrot. Ty zákazníkům nabídnou, jak klasické, tak i zcela nové a moderní výrobky.

Redakce FFN