Facebook

Například ambiciózní odrůdu Hibernal, překvapující svou příjemně šťavnatou a minerální chutí, nebo méně známý červený Sevar, který se chuťově výrazně liší od běžných červených vín.
Z etiket vín nově vyšlechtěných odrůd se zákazník dozví nejen jejich původ - Hibernal i Aurelius mají za jednoho z předků Rýnský ryzlink, zatímco Solaris zase pochází z muškátu, ale také k jakým jídlům jsou tato vína vhodná. Tak třeba Hibernal skvěle doprovodí uzeného pstruha, Solaris se hodí k pečené krůtě, zatímco červený Sevar, jenž oslaví příští rok teprve desáté narozeniny, náramně pasuje ke zvěřině.
„Poprvé jsme řadu Seznamte se! představili v loňské jednorázové předvánoční akci, měla velký ohlas a tak jsme se rozhodli tuto nenásilnou edukaci našich zákazníků prodloužit. Mým favoritem z řady vín Seznamte se! je především Hibernal, krásné minerální a příjemně pitelné víno. A pak také téměř neznámý Sevar, a to právě pro svou odlišnost od ostatních červených vín,” představuje novinky vinařství Ludwig jeho marketingová ředitelka Liana Hrabálková.
Dalším poměrně netypickým vínem společnosti Ludwig je červené polosladké víno v přívlastkové kvalitě, které si vlastně vyžádali samotní zákazníci, když chtěli alternativu k bílému polosladkému vínu. A tak vznikl polosladký Cabernet Moravia, sametové víno tmavě granátové barvy s tóny černého rybízu v chuti i ve vůni, které se hodí k pikantním masitým pokrmům, třeba k chilli con carne.

Víno pomáhá dobré věci
Společnost Ludwig se dlouhodobě věnuje humanitárním projektům. Jedním z nich je prodej vína s názvem Sabinka, kdy jde deset korun z každé prodané láhve na konto mladé handicapované dívky. Touto cestou vinařství Ludwig získalo pro Sabinku postiženou dětskou mozkovou obrnou již 280 tisíc, které už pomohly zaplatit nezbytný pobyt malé Sabinky v lázních.
„Podle mého názoru by měl každý v rámci svých možností pomáhat, proto jsme se nyní společně s dalšími vinaři zapojili do kampaně ve spolupráci s nadací Taťány Kuchařové Krása pomoci. Vybrali jsme nejvyšší řadu Culinary, na které se objeví samolepky s logem Nadace a textem. A drobná částka z každé prodané láhve této řady půjde na konto Nadace podporující seniory,“ vysvětluje Liana Hrabálková s tím, že zacílení na seniory není náhodné. V oboru vinařství jsou senioři velmi ctění a respektovaní, neboť mají obrovské zkušenosti, které mohou předávat svým následovníkům.
„Vinařství není jen práce, je to způsob života, a proto s ním nejde jen tak skončit a jít do důchodu. Na vinicích tak potkáte malé děti, ale i sedmdesátileté, osmdesátileté nebo ještě starší vinaře, kteří často svým výkonem předčí o generaci mladší. Protože jim víno dává smysl a nenechá je jen nečinně sledovat, jak čas běží. Všichni stárneme, důležité ovšem je, abychom měli v každém věku nějaký smysl života a abychom byli stále aktivní,“ uzavírá Liana Hrabálková z Vinařství Ludwig.
Tváří naší kampaně se stal majitel našeho vinařství, Ludvík Šlancar, již čtvrtá vinařská generace a současně dědeček generace nastupující.

Redakce FFN

www.vinnesklepy.cz