Facebook

Mezi oceněnými je již třetí rok po sobě také pražská čokoládová manufaktura Pannyruty. Letos bodovala s příchutěmi Slaný karamel se skořicí a Pannyruty Slaný karamel s belgickou čokoládou „Podařilo se nám zopakovat úspěch z minulého i předchozího roku. Loni uspěl Slaný karamel v roce 2019 a v roce 2018 to byla kulička s příchutí červený rybíz s příznačným názvem Rybízovááá,“ říká zakladatelka Pannyruty Kateřina Antošová.

 „Slaný Karamel jsem poprvé uvařila před 6 lety a za tu dobu jsem ho vyladila téměř k dokonalosti. Zároveň ho přidávám do dalšího produktu a to čokoládové kuličky se jménem Karamelová Milenka, což je u nás v obchodě nejoblíbenější příchuť. Letos jsme zacílili na porotu se Slaným karamelem se skořicí a Slaným karamelem s belgickou čokoládou. Slaný karamel se skořicí dokonce získal dvě hvězdy,“ prozrazuje Antošová.
 

Manufaktura Pannyruty se kromě výroby slaných karamelů primárně zaměřuje na výrobu čokoládových kuliček. Jejich názvy jasně prozrazují, jak bude kulička chutnat. Na pultě tak můžete najít například Karamelovou Milenku, Lejdy Koko, Madam Pistácii nebo Rumovou Princeznu. Kateřina Antošová se se svými cukrářkami snaží přijít s novými chutěmi a neotřelými kombinacemi. Používá například mrazem sušené ovoce, výběrové ořechy, či nejrůznější koření v bio kvalitě. „Pořádáme také kreativní kurzy pečení a vyrábíme dorty na zakázku, které si u nás objednávají jak firmy, tak i maminky. Poslední dobou se k nám naučili chodit muži pro dorty pro jejich ženy.“
 

 O soutěži Gret Taste
Je považovaná za prestižní mezinárodní ocenění kvality potravin a nejvyšší příčky obsazují každoročně uznávání výrobci v oblasti delikates, řemeslných a lokálních potravin či nápojů. Černá kulatá nálepka s hvězdičkami Great Taste na produktu je právem považovaná za jakýsi odznak prestiže a garance výborné chuti. Je rozpoznávána už i mezi českými spotřebiteli. Více než pětisetčlenná porota složená z gastrokritiků, šéfkuchařů, restauratérů, nákupčích, obchodníků a potravinářů, za pomoci odborných novinářů a osobností gastronomie několik měsíců posuzovala přihlášené výrobky. Produkty jsou hodnocené naslepo, bez obalu a značky, hlavním kritériem úspěchu je chuť.

 Redakce FFN