COOKING CINEMA na jednom místě, a přitom ve dvou promyšleně členěných zónách, zákazníkům nabízí výrobky švýcarské značky cremesso. Zákazníci tady mají navíc možnost ochutnat vlastnoručně připravenou kávu nebo čaj z kávovarů cremesso, a zároveň si výbrat z dalšího sortimentu Potten & Pannen – Staněk.

Facebook

Původní prostor, ve kterém od roku 2001 do července 2012 sídlilo Twin café, provozovna P&P spojená s lifestyle kavárnou, rozsáhlá rekonstrukce změnila k nepoznání. Připomeňme, že Twin café bylo svého času první in-store kavárnou u nás a prvním projektem společnosti Potten & Pannen – Staněk realizovaným v obchodním centru. Nová prodejna COOKING CINEMA vznikla podle návrhu renomovaného českého architekta Ing. Arch. Petra Václavka, který je také autorem designu Airport store Potten & Pannen – Staněk na Terminálu 1 pražského letiště v Ruzyni.

Pravní část COOKING CINEMA s plochou 34 m2 je věnována výrobkům švýcarské značky cremesso
Návštěvník tu najde ucelenou nabídkou vysoce výkonných, a přitom úsporných kapslových kávovarů nové generace. Dominantní bílá barva, použitá na stěnách i prosvětlených nikách připravených pro kávovary, dává náležitě vyniknout designu přístrojů a jejich barvám. Z výklenků vybíhající stolky jsou osazeny kávovary, v nichž si zákazníci mohou sami připravit kávu nebo čaj cremesso a přesvědčit se tak nejen o špičkových parametrech přístroje, ale i vybraných chutích, které se v kapslích cremesso skrývají.

Levá část prodejny slouží k prezentaci dalších produktů z portfolia Potten & Pannen – Staněk
Je vymezena postupně se zužujícími portály. „Na počátku bylo mírné stoupání rovin v pravidelném rytmu, perspektiva pohrávající si s iluzí vzdálenosti. Zkoušel jsem ji umocnit i půdorysně a prezentační stoly se začaly v průhledu i zužovat – tak jako v barokním divadle. Teatro Olympico, vzpomněl jsem si na úžasný projekt Andrea Palladia ve Vicenze a jel se na něj podívat. Dvoupodlažní prostor přímo vybízel k opravdu prostorovému řešení, proto byly vztyčeny celé portály, které „divadelní“ iluzi dotvořily. Horní část skryla světelnou rampu a boky nabídly další výstavní prostor. Dřevěný obklad navrhl pan Staněk pro jeho vřelé vyznění ve vztahu k vystaveného sortimentu,“ vysvětluje architekt Petr Václavek. Přírodní dřevo opravdu vytváří příjemný rámec barvám, zvýrazňuje precizní zpracování a ušlechtilost výrobků z mědi a oceli.  

Iva Burianová

www.pottenpannen.cz