V posledních týdnech nouzového stavu se celá řada činností přesunula do virtuálního světa. Zaměstnanci pracují z domova, porady a konference se odehrávají v on-line světě. Na tuto situaci zareagovala i destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko, která ve spolupráci s Jihočeskou centrálou cestovního ruchu spustila na sociální síti Facebook sérii živých vysílání nazvanou Jihočeské vyhlídky online. Videa přenášená v reálném čase tak můžete sledovat na Facebooku Jižní Čechy (@jiznicechy), kde je marketéři z Budějovicka plánují dopředu.

Facebook

„Celá řada lidí tráví v těchto dnech čas doma, ať už s dětmi, nebo v home office a ne každý má možnost vyrazit snadno do přírody. Proto jsme se rozhodli, že jim oblíbené výhledy z jižních Čech zprostředkujeme alespoň virtuálně a skrze živé vysílání pošleme trochu té pozitivní energie,“ popisuje myšlenku marketingový manažer Budějovicka Vojen Smíšek.

Plánovanou sérii odstartovalo středeční vysílání z vyhlídky Baba u Purkarce a pokračuje v pátek z Lipenska. „Vysíláme 30 minut a je to takový slow TV styl, jako kdybyste se tam posadili a kochali se výhledem. Lidé nám psali, že si to pustili třeba jako zpestření při práci a že je to potěšilo,“ doplňuje Smíšek.

Posílání pozitivní energie však není to nejdůležitější, co destinační management v tuto chvíli řeší. Jihočeská centrála cestovního ruchu i Českobudějovicko-Hlubocko z. s. pracují na přípravě mechanismů, které po skončení nouzového stavu opět nastartují cestovní ruch v jižních Čechách. „Připravujeme kampaně, vyjednáváme podporu a aktivujeme všechny dostupné prostředky, abychom jižní Čechy udrželi na špičce tuzemských destinací, podpořili jsme subjekty v cestovním ruchu a minimalizovali ztráty, které jsou díky současnému stavu už tak astronomické,“ říká ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.

Redakce FFN