Facebook

Samotná bageta, která se skládá z pečiva, másla a sýru maasdamer, stojí 59 Kč a je dostupná na všech 45 pobočkách Bageterie Boulevard v ČR.

Co vedlo ke vzniku nové bagety, objasňuje Martina Hájková, marketingová manažerka Bageterie Boulevard: „Slovy naší kampaně: Někdo mazaný prohlásil, že umělci vytvořili svá nejkrásnější díla hladoví. Tak jsme dali pár zkoušek a posíláme na scénu speciální bagetu. Jednoduchou, ale moc dobrou. My v podhradí totiž hladové umění nebaštíme a myslíme na ty, kdo se uměním v této těžké době živí,“ a doplňuje: „Tato akce má za účel pomoci divadlům, která, na rozdíl od nás, nemohou pokračovat v provozu alespoň přes prodejní okénko. Proto jsme se rozhodli rychle zavést novou limitovanou edici bagety a touto formou alespoň trochu pomoci české kulturní scéně, o které si, na rozdíl od jiných, myslíme, že si pomoc zasluhuje.“

Celá kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou OAK Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka. Pokud chcete ochutnat limitovanou edici bagety Hladový umělec, můžete tak učinit na jakékoli pobočce nebo přes rozvozovou službu Bageterie Boulevard na webu bbdomu.cz. Ta je dostupná ve všech městech ČR, ve kterých se nachází pobočky Bageterie Boulevard.

Redakce FFN