Kvalitě a původu masa věnují spotřebitelé čím dál větší pozornost. Na zájem zákazníků o lokálnost a individualitu Kaufland reaguje kampaní, ve které jsou hlavními tvářemi řezničtí mistři z Modletic. „Chceme tím zdůraznit, že poctivé postupy se nemění, jsou stále stejné. Například vykostění provádíme stále manuálně,“ vysvětluje Vladimír Janda, vedoucí výroby závodu v Modleticích.

Facebook

Kaufland pod novou značkou K-Mistři od fochu z Modletic nabízí více než 110 produktů. Například mletá masa, žebírka, kýtu bez kosti, panenku, anglickou slaninu či variace uzených mas. Sortiment je přizpůsobován dané sezóně. V právě probíhajícím letním období je rozšiřován třeba  klobásy, čevabčiči a další výrobky na gril.

Kaufland je v České republice jediným obchodním řetězcem s vlastním masozávodem. Z Modletic do jeho prodejen denně odjíždí přes 100 tun masa a masných výrobků. Vedle vysoké úrovně kvality samotného masa je kladen důraz na jeho čerstvost, rychlé zpracování, okamžitou distribuci a maximální hygienu. Zákazníci tuhle preciznost vnímají. Důkazem je fakt, že prodeje balených a pultových produktů z modletického masozávodu rostou. „Celý proces od výběru masa u dodavatele až po doručení do prodejny máme ve svých rukou a těší nás, že i díky tomu naše maso a masné výrobky oceňují nejen zákazníci, ale i odborná veřejnost. Řada uzených mas od K-mistrů od fochu z Modletic se stala Nejlepší novinkou Volby spotřebitelů 2020,“ uvedla Renata Maierl.

Aby v Modleticích špičkovou jakost udrželi i nadále, vychovávají si své řezníky. Pod dohledem těch nejlepších profesionálů zapojují do pracovních procesů v masozávodě mladé učně. Přímo v Modleticích pro ně nově vybudovali i speciální učňovskou dílnu. „Vytvořili jsme prostor, kde si mohou v nadstandardních podmínkách rozšířit své vzdělání a uplatnit tradiční postupy v souladu s nejmodernějšími technologiemi,“ popisuje Vladimír Janda.

Redakce FFN