Kde jinde poznat vysokou kvalitu a chuť potraviny než u masa? Pokud nakupujete čerstvé kuřecí, vepřové i hovězí maso značky Vocílka BILLA zákazníkům garantuje stoprocentně český původ už od dubna 2011. V letošním roce do garancí přidala i masné produkty, což pro zákazníka znamená, že i veškeré uzeniny pod značkou Vocílka jsou vyrobeny z českého masa. Maso značky Vocílka nese logo Česká potravina, všechny masné produkty Vocílka i logo České cechovní normy.

Facebook

„Značka Vocílka si už při založení v roce 2011 stanovila jasný cíl – navázat na tradici našich předků, zpracovávat maso ze špičkových chovů a za příznivou cenu zaručit zákazníkovi stoprocentní kvalitu. Od roku 2020 se zavazujeme, že původ masa bude výhradně český nejen u masa, ale i všech masných produktů značky Vocílka,“ říká generální ředitel BILLA ČR Jaroslaw Szczypka.

Tváří značky Vocílka se stává známý šéfkuchař a porotce populární kulinářské soutěže Master Chef Jan Punčochář. BILLA v nové komunikační kampani garantuje zákazníkovi, že maso pod značkou Vocílka pochází ze zvířete, které bylo v České republice narozeno, vykrmeno, poraženo a následně i zpracováno.

„Na českou klasiku je nejlepší české maso,“ doporučuje šéfkuchař Jan Punčochář ve stejnojmenné kampani, který navíc přidává rady a tipy, jak maso připravovat.

„Spojení Jana Punčocháře s naší privátní značkou Vocílka pro nás bylo jasnou volbou. Jan Punčochář je vynikající kuchař a jako majitel známé restaurace v Praze ví, jaké suroviny vybírat, aby zákazníkům nabídl to nejlepší. Jak potvrdil sám, maso a masné produkty Vocílka běžně nakupuje pro své domácí vaření. Jsme pyšní na to, že propojujeme nejúspěšnější českou privátní značku společnosti BILLA s jedním z nejúspěšnějších šéfkuchařů v České republice,“ říká marketingová ředitelka BILLA ČR Lucie Průšová.

Jan Punčochář natočil pro zákazníky sérii videoreceptů a vzdělávacích videí, kde se dělí o tipy, jak maso připravovat. Na sociálních sítích budou sledující moci soutěžit i o zajímavé ceny. Recepty známého šéfkuchaře najdou zákazníci také na www.gustoacademy.cz.

Redakce FFN