V reakci na pandemii se Colgate také zavázal darovat po celém světě zdravotnické a hygienické potřeby v hodnotě dvvacet milionů dolarů komunitním organizacím, které mají dále možnost distribuovat tyto produkty těm, kteří je nejvíce potřebují. Tento dar pomůže potřebným v místních komunitách získat přístup k základním hygienickým produktům, včetně zubních kartáčků, zubních past, ústních vod a sprchových gelů.

Facebook

V České republice se společnost Colgate-Palmolive spojila s Českým červeným křížem a Nadací Krása pomoci a věnuje jim výrobky v souhrnné hodnotě přesahující 1.4 milionu korun. Tento dar pomůže potřebným v místních komunitách získat přístup k základním hygienickým produktům, včetně zubních kartáčků, zubních past, ústních vod a sprchových gelů.

Aby společnost Colgate-Palmolive pomohla překonat tyto překážky, oznámila 3. dubna 2020 mobilizaci svých pěti výrobních závodů na třech kontinentech, které vyrobí 25 milionů mýdel. Výroba byla zahájena od 27. dubna 2020. Mýdlo bude speciálně zabalené s jasnými pokyny k doporučenému mytí rukou k posílení dopadů kampaně WHO #SafeHands a k zajištění, že bude správné mytí rukou dodržováno i v budoucnu.

Pro zvýšení povědomí o správném mytí rukou propaguje společnost Colgate-Palmolive výzvu WHO #SafeHands napříč různými mediálními platformami a angažuje i globální ambasadory, jako je Michael Phelps, který je tváří probíhající iniciativy značky Colgate s názvem „Save Water“.

„Společnosti nyní musí spojit své síly pro dobro všech. Je to jeden z nejdůležitějších způsobů, jak můžeme zastavit šíření viru,“ uvedla Aneta Písecká, Retail Marketing Manager Colgate pro Česko a Slovensko a dodala: „Nyní více než kdykoli předtím musíme dělat vše proto, abychom pomohli místním komunitám a chránili ty, kteří to potřebují, a to včetně pracovníků v první linii a všech zapojených organizací, které v současné situaci poskytují tak neuvěřitelnou podporu potřebným.“

Redakce FFN