Soutěž Česká chuťovka je zaměřena na podnikatele a firmy, jejichž činnost a další úspěšný rozvoj si lze jen těžko představit bez kvalitního pojištění. Hasičská vzájemná pojišťovna – ryze česká pojišťovna v rámci své obchodní strategie oslovuje právě tento typ klientů a tím trvale udržuje českého ducha i v oboru pojišťovnictví na českém pojistném trhu. Usnadňuje a pomáhá překonávat svým klientům významnou část nebezpečí, kterým musí podnikatelé čelit.

Facebook

HVP a.s. pro účastníky 11. ročníku soutěže o značku Česká chuťovka 2019 opět připravila zvýhodněnou nabídku pojištění jak pro soukromé pojištění účastníků soutěže, tak i pro pojištění jejich podnikatelských aktivit. Jako partner soutěže poskytne účastníkům soutěže dvacetiprocentní slevu na pojištění soukromého majetku, odpovědnosti a pojištění úrazu. Pěti nejlépe hodnoceným účastníkům bude poskytnuta 30% sleva na pojištění podnikatelských rizik. Všem účastníkům soutěže při sjednání pojištění u HVP a.s. poskytne v průběhu roku 2019 obchodní slevu patnáct procent při sjednání pojištění podnikatelských rizik.

V letošním roce se Hasičská vzájemná pojišťovna rozhodla zvýhodnit i soutěž Dětská chuťovka.

Redakce FFN