Nová mobilní aplikace Já číšník má ambice zrušit zavedená pravidla v gastronomii. Zrychlí odbavení hostů restaurací, zjednoduší placení a k tomu přinese hostům spoustu zábavy i výhod.
Jak to funguje
Host přijde do restaurace (nutnost je mít staženou aplikaci v mobilu), zasedne ke stolu a přihlásí se do systému kódem, který se nachází na informačním letáku na stole. Prostřednictvím jednoduché aplikace si vybere jídlo a pití, a pošle objednávku obsluze. Aplikace dokonce umožňuje objednat si ještě před tím, než host dorazí do restaurace.
Mezitím než mu donesou jídlo, může zjistit prostřednictvím chatu, zdali někdo ze známých nesedí ve stejné restauraci či tam není nějaký zajímavý objekt jeho zájmu, kterému by poslal prostřednictvím aplikace drink.
Po přinesení jídla obsluhou je možné si jídlo vyfotit, okomentovat a sdílet s ostatními přihlášenými. Pokud nechce host čekat na obsluhu s placením, je možné zaplatit prostřednictvím aplikace, včetně zadaní výše spropitného a poté v klidu odejít.
Zatím jen ve třech restauracích
Vzhledem k tomu, že aplikace je úplnou novinkou na trhu, funguje prozatím dle autora Petra Havelky, ve třech restaurací, a to v Sherlock´s Pubu v Ostravě, v restauraci Gastronom na Praze 5 a v restauraci Parodie v Praze v Karlíně. Další rozšíření je ale již v procesu. „Zájem ze strany zástupců restaurací je velký. Nejde totiž jen o prohlížení meníček, objednávky a prohlížení. Personál také může s hosty prostřednictvím aplikace komunikovat, například vyhlášením happy hours na drinky a podobně,“ popisuje Petr Havelka.
Aplikace Já číšník je určena pro hosty, kteří chtějí jít s dobou, nečekat dlouho na objednávku a zároveň se v restauraci zabavit. Zároveň ji dobře využijí restaurace, které chtějí být efektivnější, konkurenceschopnější a nabízet novinky a ještě lepší kvalitu služeb.
Redakce FFN